Jalgratast pole siinkohal leiutama hakatud, jaapanlased lihtsalt tõstsid kogu tehnika üle mullu turule toodud Forester e-Boxerilt. Paaris 2liitrise boksermootoriga toimetab siingi 12 kW püsimagnetiga vahelduvvoolu sünkroonmootor, lisaks leiab pakiruumi põhjast 13 kWh mahutavusega liitium-ioonakuploki. „Kamba“ peale annab see süsteem välja 167 hj, momendinäiduks on 259 Nm.
Tehaseandmete põhjal annab see komplekt võrreldes tavalise 2liitrise XV-ga 11% kütusesäästu. Mingiks „paugupilliks“ XV seeläbi siiski ei muutu – nagu Subaru puhul tavaliselt, kasutatakse siingi Lineartronic-variaatorkasti, kuhu kunstlikult 7 “käiku” tekitatud. Nn päris automaadiga seda segamini siiski ei aja ning 100 km/h-ni kiirendab XV e-Boxer mõõduka 10,7 sekundiga, maksimaalkiirus on 193 km/h.
Möödaminnes on pisut kohandatud ka XV välimust, kus silma torkavad uue kujundusega iluvõre, udutuled, katusereelingud ja tagaspoiler. Subarule omaselt on muidugi tegu nelikveolise autoga, tavaolukorras suunatakse 60% momendist esi- ja 40% tagasillale.
Mõõtmetelt on XV üsna samas suuruses VW Tiguani, Peugeot 3008, Hyundai Tucsoni või Kia Sportage´ga. Suureks erinevuseks on aga kliirens, mis XV-l ulatub koguni 22 cm-ni ehk siis täpselt sama palju kui XV suuremal vennal Foresteril.
Ehkki pikkuselt 16 cm lühem kui Forester, jääb XV telgede vahel oma suuremale vennale alla vaid 5 mm-ga. See tähendab avarat salongi, kus ruumi ohtralt ka tagaistmel. Tõsi, järelandmisi on tulnud teha pakiruumi osas – 385 l on selles autoklassis väiksemate seast.
Kui konkurentidel on selles autoklassis laialt levinud esiveolised mudelid, siis Subaru panustab traditsiooniliselt nelikveole ja nii algab ka XV hinnakiri nii kõrgelt kui seda on 26 890 eurot. See tähendab siiski 1,6liitrise boksermootoriga tavaversiooni, hübriidi hind algab aga koguni 29 900 euro juurest.