See populaarne sõiduk püsis oma erinevates versioonides ja väikeste pausidega tootmises alates 1938. aastast. Klassikaline tagamootori ja õhkjahutuse Põrnikas oli ka selleks sõidukiks, mis aitas Volkswagenil tõusta maailma suurimate autotootjate hulka.
Alates 1945. aastast on kogu maailmas müüdud 21,5 miljonit vana ja uut Põrnikat. Neist ligi viis miljonit leidis endale kodu Põhja-Ameerikas.
Suurima osa müüdud autodest moodustavad klassikalised autod, teise ja kolmanda põlvkonna moodsaid Põrnikaid toodeti vastavalt 1,2 miljonit ja 500 000.
Viimane Pueblas toodetud Põrnikas läheb kohalikku Volkswageni muuseumisse.
Tehast ennast hakatakse aga häälestama täiesti uue Volkswageni crossoveri Tarek tootmiseks. See masin jõuab konveierile 2020. aastal ja on ette nähtud eelkõige Põhja-Ameerika jaoks.