Euroopa versioonid tulevad turule 77 kWh mahutavusega akuga (bruto mahutavus 82 kWh), mis annab voolu 150 kW võimsusega elektrimootorile. Laadimisvõimsus vahelduvvoolu (AC) kasutamisel on 11 kW, alalisvoolu kiirlaadimisjaama CCS-pistikühenduse kaudu kuni 170 kW. Selliselt laadimisel on võimalik umbes poole tunniga saavutada 80% aku laetuse tase. Mõlema mudeli puhul on tippkiirus elektrooniliselt piiratud 145 km/h-le. Nagu kõik teised Volkswageni ID.-perekonna mudelid, põhinevad ka ID.Buzz ja ID.Buzz Cargo MEB-platvormil.
Ajaloolise hipibussi uue ajastu algus
Uute elektriliste väikebusside loomisel peeti silmas kõiki peamisi tänapäeva autotööstuse trende, tänu millele valmis kaasaegne tarbesõidukite seeria, milles kohtuvad elektromobiilsus, juhiabi ja infosüsteemide laitmatu kooskõla, õhu kaudu toimivad tarkvarauuendused ning täiesti uus arusaam igapäeva mobiilsusest. Kõige selle ümber on aga disainer Albert Kirzinger loonud välisilme, millel on seos ka eelkäijast ikooniga. Nimelt oli T1 isteasend praktiliselt esisilla peal – puudub eesmine kereülend. Ka uue mudeli puhul on ees ja taga väga lühikesed kereülendid, mille puhul on arvestatud ka tänapäevaste ohutusnõuetega. Sellist ühe-kasti-disaini ei paku ükski teine auto. Mikrobussi kogupikkus on 4712 mm ja teljevahe 2988 mm.
ID.Buzz mahutab viis reisijat koos nende pagasiga, mille jaoks on eraldi ruumi kuni 1121 liitrit. Kui klappida kokku tagaistmete seljatoed, on pagasiruumi mahutavus kuni 2205 liitrit. Hiljem lisandub valikusse ka 7kohaline versioon. Kaubavedamiseks mõeldud ID.Buzz Cargo versioonil on kolm esiistet ja vahesein, mis eraldab 3,9 kuupmeetrist pagasiruumi mahutades kahe euroaluse ulatuses kaupa.
Majandusime, Woodstock ja elektromobiilsus
Ikooniline välimus ja interjöör on Volkswageni hipibussist teinud ajaloo ühe edukaima mikrobussiseeria, mis on saanud Saksamaa majandusime tiitli, rännanud kuulsal Woodstocki festivalil ning jõudnud elektromobiilsuse ajastusse. Nüüd on Euroopa esimene tarbesõiduk ehitatud elektriautodele loodud platvormile.
ID.Buzz mikrobussi turule toomisega annab Volkswagen oma elektrifitseerimise strateegiale veelgi rohkem hoogu juurde. Selle teekonna võtmetehnoloogiaks on MEB-platvorm, millel põhinevad juba 30% ettevõtte elektrisõidukitest. Aastaks 2025 on eesmärk jõuda 80 protsendini. ID.Buzz ja ID.Buzz Cargo väikebusse toodab Volkswageni tarbesõidukite osakond oma Hannoveri tehases.