Auto ehitas grupp praktikante, kes läbivad ettevõttes oma koolitust.
Retsept kastiauto ehitamiseks on olnud lihtne: maasturil on eemaldatud tagumistest ustest tahapoole jääv osa katusest ja küljeakendest ning muudetud see piirkond väärispuiduga viimistletud kastiks. Lisaks varustati auto reguleeritava kliirensiga õhkvedrustusega.
12 praktikandil kulus auto ehitamiseks üheksa kuud. Doonoriga võrreldes on kastiauto umbes 200 kilo kergem.
Kokkutuleku raames veab pikap mootorratast BMW F 850 GS. Ülestõstetud tagaluugi korral on kasti maksimaalseks pikkuseks 2 meetrit, auto salongi mahub kuni viis inimest.
Pikapi jõuallikaks on valitud 3-liitrine kuuesilindriline bensiinil töötav turbomootor, millel võimsust 340 hobujõud ja maksimaalne pöördemoment 450 njuutonmeetrit. Auto dünaamika kohta info puudub, kuid eeldatavalt peaks sõiduk suutma kiirendada sajani umbes kuue sekundiga.
Seeriatootmise BMW X7 piltidel oleval kujul ei lähe. Küll on kindel, et BMW vaatab sarnaselt Mercedese eeskujule kastiautode turuosa suunas ja võib sinna tulevikus midagi iseseisvalt pakkuda.