Võistluseks valmis
Robert Koistinen
29.01.2019
Rühma koostamisel olid esimesteks tingimusteks nelikvedu, umbes 110 kW võimsusega diiselmootor ja automaatkäigukast. | Mirva Kakko

Volvo XC40 valiti mullu Euroopa aasta autoks. Jäävad konkurendid sellest siis tõesti nii kaugele maha?

BMW X1 xDrive18d      

Jaguar E-Pace S D150 AWD A

Jeep Compass Longitude 2,0TD 9AT 4WD 140 hj

Range Rover Evoque 2,0 TD4 150 Aut SE Dynamic

Volvo XC40 D3 150 hj Inscription AT8 AWD

 

Kompaktseid premium-markide linnamaastureid pole veel nii palju, et ostja peaks endale sobivat liiga suurest rühmast otsima. Suhteliselt kallid autod ei kaunista ka müügikokkuvõtete tippkohti, kuigi huvi nende vastu paistab suurenevat.

Rühma koostamisel olid esimesteks tingimusteks nelikvedu, umbes 110 kW võimsusega diiselmootor ja automaatkäigukast. Neile vastasid viis autot. Mercedes-Benz GLA puudub seepärast, et uus mudel tuleb kevadel ja vana polnud enam saada.

Artikli täismahus lugemiseks osta värske ajakiri poest või telli ajakiri Tehnikamaailm.

Sarnased artiklid