Sügise hakul jõudsid kõik 4 uudist Eestisse ja oli sobiv hetk üle vaadata, millest me kevadel Rootsis ilma jäime.
Suurimad muutused on läbi teinud FM- ja FMX-seeria, mis on nüüd oluliselt lähenenud Volvo lipulaevadele, FH-le ja FH16-le. Esimese asjana jääb silma uus kabiin, mis senisest enam ka FH-seeria lipulaevu meenutab. Välimus välimuseks – hoopis olulisem on hüppeliselt paranenud nähtavus kabiinist ning uued tahavaatepeeglid, mis juhi elu hoopis lihtsamaks teevad. Lisaks on kogu uuendatud mudelivalikule võimalik nüüd paigaldada kuni 8 kaamerat (millest 4 pildi saab samaaegselt ekraanile kuvada) – nii et siin on piiriks juba mitte tehnilised võimalused vaid juhi suutlikkus kogu seda teavet töödelda ning samal ajal ka veokit juhtida.
Juhtimine ise on tänapäeval lihtsaks tehtud. Kui sõiduautodel ei panda tavaelus 10% kütusekulu suurenemist-vähenemist tähelegi, siis pikki vahemaid läbivaid raskeveokeid omavates ettevõtetes tähendab vaid mõni lisaliiter kümneid tuhandeid eurosid lisakulu. Käiguvahetusel valitseb juba ammu automaat, tänased autod tunnevad aga juba ka tee profiili ning kohandavad oma kiirust vastavalt, et ka tõusud-langused just ökonoomseimas režiimis läbida. Uudiseks on ka täieustatud adaptiivne kiirusehoidik, mis töötab nüüd kõigil kiirustel.
Uus ajastu on ka kabiinis sees. Digiajastu on jõudnud ka veokimaailma ning traditsioonilisi „kellasid“ Volvo veokitel enam ei kasutata – juhi ees on vaid digiekraanid. Näidikuplokk tähendab nüüd 12tollist kõrge eraldusvõimega infoekraani koos kasutajasõbraliku liidesega, kus juht saab olenevalt sõiduolukorrast valida nelja erineva ekraanivaate vahel. Lisaks on saadaval 9tolline küljeekraan meelelahutus-, navigeerimis- ja transporditeabe ning kaamera vaadete jaoks, mida saab juhtida nii roolil olevate nuppudega, hääljuhtimise abil või otse puuteekraani ja ekraanil kuvatava juhtpaneeli kaudu.
Et raskeveokid ei ole juhile mitte ainult töö- vaid ka elupaik, siis käidi üle ka see pool ning uuendati nii voodit, panipaiku, valgusteid. Omal moel täidab sama eesmärki isegi uudne, senisest väiksem ja ergonoomilise disainiga I-Shift-käigukang, mis kabiinis liikumist hõlbustab.