The Iron Knight on ehitatud spetsiaalselt rekordsõitudeks ning vaatamata FH-seeriat meenutavale välimusele pole tal reaalselt sellise Volvo veokiga kuigi palju ühist. Klaasplastist kabiin meenutab küll Volvo oma, kui reaalselt on auto vaid pisut enam kui 2,5 m kõrgune ning keskmisest pisut pikem mees ulatub vabalt selle katuseni küünitama.
2400 hj on välja võetud Volvo 13 liitrise R6-diiselmootori plokist, kuid kõik ülejäänu on juba teisest maailmast. Ehkki Volvo Trucksi valikust olnuks põhjaks võtta ka 16 silindriline jõuallikas, langes eelistus siiski väiksemale kui kergemale ning oluline oli ka see, et 13 liitrine mootor kannatab kõrgemaid pöördeid. Nelja turbo abil (igaüks maksab umbes 40 000 eurot, turborõhk ulatub aga 6,5 baarini) on välja pigistatud 2400 hj ja 6000 Nm, mis tähendab, et isegi käiguvahetustel kipuvad tagarattad kaapima. See tähendab muidugi, et ka kütusekulu näit täiskoormusel on müstiline. Asjaosaliste endi hinnangul on 60 liitrit mahutav paak tühi kümnekonna kilomeetriga – ehk siis räägime suurusjärgust 600 l/100 km.
Iron Knighti rekord 500 m paigaltstardiga distantsil on 13,71 sekundit ning keskmiseks kiiruseks 131,29 km/h. Samuti paigaltstardist tehtud 1000 m spurdi vältel on veoki keskmiseks kiiruseks mõõdetud 169,09 km/h.