Number II mudelinime järel viitab sellele, et Bugatti tootis sellist masinat juba enne suurt sõda.
Uus auto ongi kummardus sellele legendaarsele lasteautole, samuti tähistatakse uudismudeliga Bugatti 110. sünnipäeva.
Lasteauto tulekust teavitati üldsust Genfi autonäituse järel, sellest piisas, et kõik 500 pisiautot müüdi kolme nädalaga ette ära.
Pisikesed autod sünnivad Bugatti ja firma The Little Car Company koostöös.
Erinevalt esimesest Babyst, mis oli mõõtkavas 1:2-le, on uus variant mõõtkavas 1:0,75-le. See tähendab, et lisaks lastele saavad autosse ennast suruda ka pisemad täiskasvanud.
Visuaalselt on Baby II Bugatti Type 35 küllaltki originaalitruu koopia. Ka värv on õige: French Racing Blue. Samas võivad kliendid valida soovi korral ka endale sobiva tooni Bugatti moodsate või ajalooliste värvitoonide seast.
Moodsatele aegadele makstakse aga lõivu jõuallika osas: selleks on kuni 4 kW välja andev elektrimootor. Seejuures saab jõuallika võimsust laste jaoks piirata 1 kW-ga.
Akupaki mahutavus on sõltuvalt ostja soovist 1,4 või 2,8 kWh. Viimasega peaks Bugatti suutma läbida üle 30 kilomeetri. Auto tippkiiruseks lubatakse suisa 45 kilomeetrit tunnis.
Baby kere võib olla valmistatud ühes kolmes materjalist. Baasversioonil on selleks klaasplast, versiooni Baby II Vitesse süsinikkiud ning Baby II Pur Sang alumiinium.
Seejuures saavad versioonid Vitesse ja Pur Sang endale nn Speed Key, mis võimaldab mootori võimsuse viia 10 kW-ni ning ühtlasi võtta maha kiirusepiiraja.
Esimesed kliendid saavad Bugatti Baby II kätte järgmisel aastal. Minimaalselt peavad nad oma rahakotti kergendama 32 000 dollari jagu.
Arvestades aga seda, et kõik 500 eksemplari on ette ära müüdud, maksavad järelturule jõudvad masinad tõenäoliselt kordades rohkem.