Eriline sõiduk kannab nime Stinger GT420.
Ümber ehitati kõige esimene Inglismaale jõudnud Stinger, mida kasutati selle mudeli sertifitseerimiseks, testisõitudeks ning reklaamifotode tegemiseks.
Auto jõuallikaks oli 3,3-liitrine V6 kombinatsioonis automaatkäigukasti, veavad vaid tagarattad.
Kia võidusõiduks kohandamise käigus muudeti auto oluliselt kergemaks, seda eelkõige salongist kõige liigse eemaldamisega. Ka pandi suure klaaskatuse asemele turvalisem metallpaneel. Kõik need sammud võimaldasid auto kaalu vähendada 150 kilo võrra.
Turvalisuse eest rajal hoolitsevad nüüd turvapuur, Recaro korvistmed, strutbarid ees ja taga ning tulekustutussüsteem. Ka paigaldati autole senisest kergem liitiumioonaku.
Stingeri jõuallika võimsus viidi aga 428 hobujõuni ja maksimaalne pöördemoment 560 njuutonmeetrini. Automaakäigukastil muudeti käikude vahetumise kiirust aga veelgi napimaks ning lisati suurem jahutusradiaator.
Vedrustuses on uudiseks Eibach Pro madaldusvedrud ning kuue kolviga Brembo pidurid esisillal. Tagasillal jäeti nii amordid kui ka vedrud endisteks. Ka on Stingeril 19-tollised OZ Racing Leggera kergemetallveljed ja rehvid Pirelli Trofeo R. Esirataste kaldenurk viidi 2,5 kraadini, samuti sai auto splitterid ette ja taha ning spoileri tagaluugile.
Uut sõiduki hakatakse kasutama eelkõige erinevatel turundusüritustel.
Kia Stingeril endale aga ei lähe aga Euroopas sugugi hästi, eelmisel aastal leidis omaniku 3820 autot, selle aasta esimese viie kuuga aga 1738 Stingerit.