Tõsi, Eestis on pilt pisut teine, kuid ligi 14% siinsest autoturust pole samuti kaugeltki kehv tulemus. Corolla ja Octavia on meilgi poolaasta esiviisikus, kolmanda põlvkonna Ceed ei jää samuti kaugele, Qashqai valitses veel hiljaaegu mitte ainult linnamaasturite nišis vaid kogu autoturul, suurima erinevusena on meie esiviisikus Renault Clio. See on aga pigem märk majanduslikest kaalutlustest kui Focuse kvaliteedilangusest.
Octavia püsib Soomes müügiliidrina ja hoiab meilgi endiselt kohta esikolmikus – isegi kui müük on uue põlvkonna ootuses veidi pidurdunud. Üldiselt võtsime testi jaoks levinuimad, praktilise universaalkere ja 110 kW ringis bensiinimootoriga autod. Siiski tahtsime pilti kirjumaks teha ning võtsime traditsioonilise Corolla asemel võimsama ja pisut kallima hübriidi. Kialt valisime aga universaalkerega Ceed SW asemel sportlikuma olekuga, kuid kandevõime ja hinna poolest rühma samahästi sobiva Proceedi.
Mis selgus? Loe novembrikuist Tehnikamaailma!