Tõukeratta elektrimootorit tagarattas varustab vooluga 10,5 Ah mahutavusega aku.
Ettevõtte plaanide kohaselt hakatakse sellist tõukeratast pakkuma Hyundai ja Kia toodangu lisana.
Seejuures laeb autosse paigaldatud tõuks ennast automaatselt auto elektrisüsteemi abil.
Parema stabiilsuse ja sõidumugavuse annab tõukerattale esirattale lisatud vedrustus.
Tõukeratas kaalub vaid 7,7 kilo, seega saab seda vajadusel veidi ka kaasas kanda. Masinal on ka väike digitaalne näidikuteplokk, mis näitab aku laetuse taset ning tõukeratta kiirust.
Maksimaalselt võib uus "tõuks" kihutada kuni 20 kilomeetrit tunnis.
Tulevikus võib uus kaherattaline saada ka pidurdusenergia kogumissüsteemi, mis võib suurendada tõukeratta sõiduulatust 7 protsendi võrra.