Kaks aastakümmet tagasi tootma hakatud RX-seeria Lexused on tänaseks saavutanud turul igati tugeva positsiooni ning juba 2005. aastast alates on just RX h olnud Eesti müüduim premium-klassi hübriidsõiduk.
Ehkki kolm istmerida seda mõõtu linnamaasturites enamasti just igapäevane vajadus ei ole, mõjub juba sellise võimaluse olemasolu siiski täiendava müügiargumendina. Lexuse Euroopa mudelivalikus 7kohalist autot siiani polnudki ja see andis rivaalidele ühe lisakäigu. Lisatähise L saanud RXi abil loodab Lexus nüüd selle konkurentide eelise ära nullida.
Kui reeglina kipuvad 5- ja 7kohalised maasturid ikka sama kere peal olema ning kolmas istmerida tuleb puhtalt pakiruumi arvelt, siis Lexus pidas RXi uuendades targemaks 7kohaline auto veidi põhjalikumalt ringi teha ja nii on L-mudel tavaversioonist 110 mm pikem. Erinevalt tänavu turule jõudnud pikendatud Volkswagen Tiguanist lisanimega Allspace, kus 215 mm lisapikkus jaguneb enam-vähem pooleks telgede vahe ja tagaosa vahel, on siiin see 110 mm läinud kõik auto tagaosa pikendamiseks. Nii on auto kogupikkus nüüd täpselt 5 m, telgede vahe on mõlemal versioonil identne.
Kaks lisakohta annavad RXile lisaks põhiotstarbele olulist lisaväärtust ka suurema pakiruumi näol. Lisaks nüanss, et kui kolmanda rea istmed langetatud (muidugi elektriliselt), saab teise rea omasid nihutada 150 mm võrra ja seda on rohkem kui ühelgi teisel praegusel 7kohalisel premium-klassi linnamaasturil. Nii et ehkki vaatamata lisapikkusele jääb ka RX-i III istmerida siiski eelkõige nn hädaolukordade tarbeks, teenib II istmerea lisaruum aplausi igapäevaseid asjaajamisi silmas pidades.
Pikk RX läks tootmisse nii versioonina RX 350 L kui RX 450h L, ent Eestis tuleb Lexus RX L müügile vaid hübriidina ja kallimates varustusastmetes. Rahaliselt väljendub kaks lisaistet ja 11 cm sama varustuspaketiga tavamudeliga võrreldes täiendavas 3500 euros, nii et Eesti oludes algab pika RX-i hind 70 870 eurost.