Sisuliselt koosneb mudelivärskenduse läbinud 5. seeria mudelivalik nüüd vaid hübriidautodest (jättes kõrvale mudelivaliku tipus trooniva V8-mootoriga M5) – enamuses siis nn pehmetest hübriididest, mille kõrval valikus ka mõned pistikhübriidid. Seejuures on sedaanversioonide valik universaalkerega Touringu omast veidi pikem ja nt pistikhübriide vähemalt esialgu universaalina hinnakirjas polegi.
Väliselt tunneb uuenenud 5. seeria hõlpsasti ära nii uudse kujustuse saanud esiosa kui esi- ja tagatulede (need on nüüd kolmemõõtmelised) järgi. Uue kuju saanud BMWle omase iluvõrega liituvad uued esituled, kusjuures LED-tulede kõrval pakutakse ka lasereid. Täiendatud on M Sport-paketti, mis teeb nüüd tavaversiooniga suurema vahe sisse.
Salongis on uudiseks suurem ekraan ning enam ei leia „viieselt“ nn vana kooli „kellasid“ – neidki asendab nüüd igal juhul digitaalne näidikuplokk.
Tavapäraselt on mudeliuuendus toonud nii mõndagi BMW lipulaevalt, 7. seerialt. Tarkust on sel autol omajagu, muuhulgas suudab see meelde jätta viimase 50 m teekonna ning vajadusel ilma juhipoolse sekkumiseta sama teed mööda tagasi sõita. BMW üks omapära on audiosüsteemi žestidega juhtimise võimalus ja kui näppu keerutades saab hõlpsasti helitugevust reguleerida, siis kaasreisijatele tee ääres mõnele vaatamisväärsusele osutades võib auto selle peale raadiojaama vahetada – nii et tasub žestide keel korralikult ära õppida! Muidugi jälgib auto liiklusolukorda ning kuvab selle naviseadme ekraanile. Tõsi, see info kipub veidi kaardipilti segama ja kui autole parajasti marsruut ette antud, sulab kogu teabe pilt liigselt kokku.
Et 5. seeria võimsusvahemik ulatub neljasilindrise 520i 135 kW-st kuni V8-bensiinimootoriga M550 ja M5 390 ja 441 kW-ni välja nin valikus on nii taga- kui nelikveolisi mudeleid, on selge, et erinevad ka nende autode olemused. Eesti oludes on universaal-viiese hinnakäärid vahemikus 54 600-72 600 eurot, vastavate sedaanide hinnanumber on 3300 euro võrra väiksem.