Selline tulemus saavutati eelkõige tänu sellele, et värskelt renoveeritud testirada oli varustatud uute 800-voldiste laadimispunktidega.
Just sellised laadimisjaamad laevad Taycani akusid maksimaalse kiirusega.
Kodusest vooluvõrgust või siis lihtsamast laadimisjaamast tankimisel poleks Taycan sellist tulemust kindlasti saavutanud.
Auto vajaski peatusi vaid laadimiseks ja juhivahetusteks. Prototüübi keskmine kiirus jäi 195 ja 214 kilomeetri vahele. Rekordi püüdmist ei suutnud segada isegi kõrged temperatuurid, mis küündisid kuni 41,6 kraadini.
Kahjuks ei avaldanud ettevõte, mitu peatust auto "tankimiseks" vooluga tuli teha. Ka ei ole teada, kui suure distantsi suutis auto ühe laadimisega läbida.
Porsche Taycani ametlik esitlus on 4. septembril. Auto on varustatud kahe elektrimootoriga, mille koguvõimsus ületab 600 hobujõudu. Nullist sajani kiirendab Taycan vähem kui 3,5 sekundiga, sõiduulatus ühe laadimisega peaks olema ca 500 kilomeetrit