Tänavu esimese elektriautona Eesti aasta auto tiitlit kandva Porsche Taycani mudelivalik on jõudsalt laienenud ja kui alul jahmatati avalikkust vaid enam kui 180 000 eurose Turbo S-versiooniga, siis nüüdseks on Taycani baashind 100 000 eurot allapoole tulnud. See tähendab küll loobumist nelikveost ja „vaid“ 380 hobujõudu, aga on ka päris selge, et enamikule neist, kes Taycanit igapäevasõitudeks kasutab, pole tarviski, et 100 km/h spidomeetril vähem kui 3 sekundiga oleks.
Võib ju muidugi vastu vaielda, et Porsche DNA ongi sport ja seda ta ongi – samas ei ole Taycani ostja päris tavaline Porsche-inimene, sest koguni 40% selle mudeli ostjatest on Porsche jaoks uued kliendid, kes varem sõitnud mõne teise margiga. Taycan on seega osutunud äärmiselt edukaks täienduseks Porsche mudelivalikus ja nüüdseks on seis selline, et ta läheb kaubaks samaväärselt ikoonilise 911-ga.
Baasversiooni kõrval mitte vähemtähtis on teise keretüübi – Cross Turismo – lisandumine. Praegusel linnamaasturite ajastul on ootuspärane, et mudelivalikusse lisatakse ka mõni maastikusugemetega mudel. Porsche on selles osas äärmiselt viisakaks jäänud ning tulemus ei ole kuskilt otsast maastur selle sõna otseses mõttes. 20 ( spetsiaalses maastikupaketis kuni 30) mm kasvanud kliirens ja muudatused auto disainis, täiendav kruusarežiim sõidurežiimide valikus – muus osas on tegu sisuliselt tavalise (universaal-)Taycaniga.
Erinevalt tava-Taycanist saab Cross Turismole paigaldada ka kuni kolm jalgratast mahutava rattaraami ja spetsiaalse 480 l mahutava katuseboksi. Praktilisust lisab ka 39 liitri võrra kasvanud pakiruum, lisaruumi on saanud ka tagumisel istmereal sõitjad.
Kui tava-Taycani hinnakäärid on Eestis vahemikus 83 400-187 080 eurot, siis Cross Turismol alates 93 600 ja lõpetades 188 520 euroga.