Nagu nimestki aru võib saada, on tegu hübriidautoga.
Auto kapoti all on kahe turboga 4-liitrine V8, millel võimsust 550 hobujõudu. Selle lisaks on aga sisepõlemismootori ja kaheksakäigulise automaatkäigukasti vahel veel elektrimootor võimsusega 136 hobujõudu.
Nende kahe koostöö viljaks on 680 hobujõudu ja 900 njuutonmeetrit pöördemomenti. Võrdluseks: eelmise põlvkonna Cayenne Turbo S pakkus 570 hobujõudu ja 800 njuutonmeetrit.
Porsche standardvarustusse kuulub Sport Chrono Package, mis annab sõiduelektroonikale kolm töörežiimi: Hybrid Auto, Sport ja Sport+. Nende kõigi puhul aitab paigaltvõtul abi elektrimootor, Sport+ puhul toetab elektriline jõuallikas aga sisepõlemismootorit kiirenduse ajal pidevalt.
Elektrimootori varustab vooluga pagasiruumi põranda all olev akupakk, millel mahutavust 14,1 kWh. Vaid elektri jõul suudab tavaline Cayenne läbida 40 kilomeetrit, Cayenne Coupe aga 43 kilomeetrit. ka on tippkiirus siis piiratud: maksimaalselt 135 kilomeetrit tunnis.
Keskmise kütusekulu näitajad on autol aga vägagi ulmelised: 3,7 kuni 3,9 liitrit sajale.
Turbo S varustust on tippmudelile kohane: süsteem Porsche Torque Vectoring Plus koos tagasilla elektrilise blokeeringuga, õhkvedrustus ja aktiivsed stabilisaatorid, 21-tollised rehvid ja veljed, keraamilised pidurikettad ning palju muud. Nelikroolimise süsteemi eest tuleb aga siiski täiendavalt juurde maksta.
Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid suudab oma 2,5 tonni juurde küündivast tühimassist hoolimata kiirendada nullist sajani 3,8 sekundiga, maksimaalkiiruseks lubatakse 295 kilomeetrit tunnis. Tavaline Cayenne Turbo jääb alla vaid õige pisut: nullist sajani 3,9 sekundit, maksimaalkiirus 286 kilomeetrit tunnis.
Tellimusi Cayenne tippmudelile võetakse juba vastu. Cayenne Turbo S E-Hybrid maksab koduturul 172 604 eurot, Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé aga 176 293 eurot.