Müügimudelitest olulisem (vähemalt Euroopa vaatenurgast) on kindlasti uue Kuga debüüt, mille mudelivalikus saab olema koguni kolm erinevat hübriidi. Uustulnuk on senisest mudelist 20 mm madalam, ent 89 mm pikem ja 44 mm laiem. Telgede vahe on kasvanud 20 mm võrra. Auto jagab põhja uue Focusega ja see tagab kuni 90 kg kaalusäästu.
Come-back´i teeb Ford Puma, kuid mitte enam sellise pisikese kupeena nagu me teda mäletame aastatest 1997-2001, vaid ajale kohaselt nüüd muidugi linnamaasturina. Selle auto ametlik esmaesitlus leiab aset juunis, müüki jõuab see selle aasta lõpus-järgmise alguses.
Euroopa vaatevinklist väärib mainimist ka suure maasturi Explorer esmakordne jõudmine siinsesse mudelivalikusse – seda siis pistikhübriidina. Sellest üle 5 m pikkusest autost saab Fordi eurovaliku uus lipulaev.
Hübriidid saavad olema ka Focuse ja Fiesta mudelirivis, kus 1liitrine bensiinimootor saab toeks 48 V elektrimootori. See kombinatsioon tagab 114 kW ja 240 Nm – need numbrid vastavad tavalise 1,5liitrise jõuallika näitajatele, seda aga tunduvalt madalama kütusekulu ja saastenäidu juures.
Väiksemale seltskonnale näidati ka aasta lõpus esitletavat Fordi esimest spetsiaalselt elektriautoks projekteeritud elektrilist linnamaasturit. Sel autol pole veel nimegi ning ka pildistamine oli karmilt keelatud. Tähelepanuväärne on aga lubatud sõiduulatus, mis suurema akuga varustatud versioonil ulatuvat uue WLTP-standardi kohaselt 600 kilomeetrini.
Uudiseid on ka tarbesõidukite poolel, kus nii hübriid- kui elektriversiooni on oodata ka Transitite mudeliperekondadesse.