Kuigi ettevõte pole ise ametlikult öelnud, miks see nii läheb, on otsene põhjus tõenäoliselt majanduslik: i8 ei osutunud nii edukaks sõidukiks, kui temast algselt loodeti.
Seetõttu ei ole i8 jaoks praegu plaanis ka otsest järeltulijat.
Samuti on i8 kasutatud tehnoloogia jäämas ajale jalgu.
Märkimaks ära hübriidjõuallikaga sportauto lahkumist toob BMW müügile vaid 200 autost koosneva eriseeria BMW i8 Ultimate Sophisto Edition. Seda versiooni pakutakse nii kupee kui ka rotsterina.
Eriseeria autod värvitakse ainulaadsesse tooni Sophisto Grey Brilliant, mida täiendavad nime E-Copper kandvas toonis elemendid.
Veereb auto ainulaadse disainiga 20-tollistel velgedel.
Interjööris tervitavad juhti ja kaassõitja lävepakkudel olevad kirjad Ultimate Sophisto Edition, samuti on salongis plaat, mis kinnitab auto erilisust.
Värvitoonidest leiab salongis musta ja vaskset, i8 standardvarustusse kuuluvad aga head up display, Harman Kardoni audiosüsteem ja keraamiliste katetega nupud ning lülitid.
Kokku püsis i8 tootmises napilt alla kuue aasta.