Uued pistikhübriidid on kallid ja nelikümmend tuhat eurot on suur raha – sellest jääb aga veel väheks, edevama varustusega võib hind ka üle viiekümne tuhande minna. Aga kui odavamad ei pane silma särama?
Pool sajandit tagasi oli Mazda julge vankelmootoritega eksperimenteerija ja ka tänapäeval näib Mazda olevat end maailma autotööstuse peavoolus risti keeranud ning rühib iseteadlikult harjumatus suunas.
Autotööstus on pidevas muutumises.
Populaarse pereauto kõrvale universaalkerega mudeli lisamine on igivana leiutis. Opel Kadett Caravan (1962) ja Toyota Corolla Wagon (1967) ei olnud sugugi esimesed, kuid tõusid kiiresti lemmikute sekka.
Euroopas tuntakse Toyotat kui usaldusväärsete ent argiste pereautode tootjat. Vaevalt aga oskab keskmine Avensise omanik arvata, et Jaapanis kroonib selle margi mudeligammat Rolls-Royce´i vääriline sedaan, milles isegi keisrit sõidutada kõlbab.
Kui keskmise suurusega keresse paigutada kallid elektrisüsteemid ja kohustuslikuks saanud turvavarustus, on tulemuseks 40 000 euro ringis maksev elektriauto.