Üks legendaarne nimi naaseb taas rallimaailma: oma esimese ettaste tegi uhiuus Alpine A110 Rally.
Uus võistlusauto konstrueerimisele aitas kaasa Alpine partner mootorispordis Signatech.
Euroopa mainekaim autoauhind - Euroopa aasta auto - kuulub teist aastat järjest Renault´le.
Kui aasta tagasi võidutses elektriline Renault Scénic, siis tänavu polnud vastast elektrilisele väikeautole Renault 5 (koos selle sõsarmudelileiga Alpine A290).
Prantsuse autotootja Alpine kutsub ametliku hoolduskutse raames remonti kupeed Alpine A110, põhjuseks probleemid ühe õlitussüsteemi magnetklapiga.
Halvimal juhul toob see viga kaasa mootori purunemise.
Ametlikult pole teada, kas sama viga oli ka selleks
Renault tütarfirma Alpine alustas kupee A110S müüki, baasmudelist erineb see sõiduk suurema võimsuse ja jäigema vedrustuse poolest.
Lisaks neile elementidele saab auto ka senisest efektiivsemad pidurid.
Alpine 1,8-liitrise neljasilindrilise turbomootori
Eelmise hooaja põneva alguse järel näitasid Red Bull ja Max Verstappen aasta teisel poolel võimu, aga enne uut hooaega näitavad kõik märgid, et tänavu võib F1 MM-sari kujuneda tasavägisemaks.
Möödunud aastal rakendatud uute tehniliste reeglite juures mi
Austral on Renault´ mudelirivis uus nimi ning seda „tänu“ tema eelkäija Kadjari tagasihoidlikule müügiedule. Kui väiksemate linnamaasturite klassis ei jõua Renault piisavas koguses Captureid ette anda, siis number suuremate seas on pilt teine.