Uus võistlusauto konstrueerimisele aitas kaasa Alpine partner mootorispordis Signatech. Tegu on keskmootori ja tagaveoga ralliautoga, mis on mõeldud eelkõige erameeskondadele ning vastab FIA R-GT nõuetele.
Varem on Alpine esitletud ringrajasõiduks mõeldud autosid Alpine A110 Cup ja A110 GT4. Just nende alumiiniumveermikku uus auto kasutabki.
Baasmudelitest eristavad seda reguleeritav vedrustus, uued Brembo pidurid, turvapuur, Sabelti sportistmed ning kuuepunkti turvavööd.
Alpine 1,8-liitrine turbomootor on samuti saanud veidi muudetud seaded, selle tulemusena kasvas jõuallika võimsus üle 300 hobujõu. Mootor töötab paaris järjestiklülitusega kuuekäigulise käigukasti ja piiratud libisemisega diferentsiaaliga.
Käigukasti saab juhtida rooli taga olevate hoobadega. Ka on autole ette nähtud reguleeritav veojõukontroll ja Bosch Motorsporti ABS. Ainsad tasulised lisad on datalogger ja värvitoon Alpine sinine.
Uue ralliauto arendamisele aitasid kaasa rallisõitjad Emmanuel Guigou ja Laurent Pellie.
Alpine A110 Rally eeldatava müügihind on ilma maksudeta 150 000 eurot, müügile peaks see jõudma pärast homologeerimist käesoleva aasta lõpus.
Esimesed kliendid saavad oma autod kätte 2020. aasta alguses.
Alpine A110 Rally teeb oma debüüdi sel nädalavahetusel peetaval rallil Rallye Mont-Blanc Morzine.