Selle auto jõuallikate kombinatsiooni moodustavad 1,4-liitrine 150-hobujõuline TSI bensiinimootor ning kuuekäigulise DSG-käigukasti sisse peidetud 116-hobujõuline elektrimootor.
Kahe mootori maksimaalne efektiivne koguvõimsus on 245 hobujõudu ja maksimaalne pöördemoment 400 njuutonmeetrit.
Ka suudab Tarraco liikuda vaid elektri jõul, sõiduulatus ühe laadimisega on 50 kilomeetrit.
Akupaki mahutavuseks on 13 kWh, see on peidetud tagaistme alla. See aga tähendab, et Tarraco FR-i on võimalik klientidele pakkuda vaid esirattaveolisena, nelikveo jaoks pole lihtsalt ruumi.
Siiski on Tarraco mudeliperekonna kõige kiirem sõiduk: nullist sajani kiirendab auto 7,4 sekundiga, auto maksimalakiirus on aga 217 kilomeetrit tunnis.
Koos esimese pistikhübriidi turule toomisega hakkab Seat Tarracole pakkuma ka varustustaset FR. Seda saab lisaks hübriidele tellida ka teiste jõuallikatega FR-dele. Selle paketiga saab auto veidi jõulisemad koopalaiendid, suurema spoileri tagaluugile, 19- või 20-tollised veljed ning veidi jäigema vedrustuse.
Interjööris on aga uudiseks sportlikumad istmed, rool ning versioonile omased logod erinevatel detailidel.
Esmakordselt pakutakse FR-l ka 9,2-tollise ekraaniga meelelahutus- ja navigatsioonisüsteemi ning puutetundlik kliimaseadme juhtplokk.
Hübriidjõuallikaga Tarraco ja FR debüteerivad Frankfurti autonäitusel, müügile jõuavad need versioonid järgmiseks aastaks.