Mercedese mudelivalikusse jõuab kaks uut hübriidi

09.09.2019
Mercedes GLE pistikhübriid. | Daimler

Saksa autotootja Mercedes-Benz täiendab oma tootevalikut kahe uue pistikhübriidiga, mida hakatakse pakkuma mudeliperekondades GLE ja GLC.

Mercedes-Benz GLE 350 de saab endale 2-liitrise 194-hobujõulise turbodiisli, üheksakäigulisse automaatkäigukasti 9G-Tronic on aga lisatud 136-hobujõuline elektrimootor. Seejuures on elektrimootor võimeline autot liigutama ka iseseisvalt, ilma sisepõlemismootori sekkumiseta.

Nende efektiivne koguvõimsus on 320 hobujõudu ja maksimaalseks pöördemomendiks 700 njuutonmeetrit.

Loomulikult on autol nelikvedu, kuid esisild lülitatakse järele vaid vajadusel.

Aku on peidetud pagasiruumi põhja alla, see nõudis uue konstruktsiooniga tagavedrustuse kasutamist. Ka vähenes pagasiruumi enda maht 140 liitri võrra.

31,2 kWh akupakist piisab, et vaid elektri jõul läbida kuni 90 kilomeetrit, keskmiseks kütusekuluks lubatakse aga 1,1 liitrit sajale.

Aku laadimine maksimaalseni võtab aega pool tundi, 80 protsendini aga 20 minutit.

Vaid elektri jõul sõites suudab GLE kiirendada kuni 160 kilomeetrini tunnis. Maksimaalkiirus on aga 210 km/h, kiirendus nullist sajani võtab 6,8 sekundit.

Ka tohib PHEV vedada kuni 3,5-tonnise täismassiga haagist.

Teine hübriid, Mercedes-Benz GLC 300 e, sai endale 2-liitrise neljasilindrilise turbomootor, millel võimsust 211 hobujõudu. Elektrimootor on aga peidetud 9-käigulisse automaatkäigukasti, selle võimsuseks on 122 hobujõudu.

Mootorite efektiivne koguvõimsus on 320 hobujõudu, maksimaalseks pöördemomendiks aga 700 njuutonmeetrit.

Akupak mahutavuseks on 13,5 kWh, sellest piisab kuni 39 kilomeetri läbimiseks. Keskmine kütusekulu on 2,5 liitrit sajale, maksimaalkiirus aga 230 kilomeetrit tunnis (elektriga 130 km/h). Nullist sajani suudab PHEV ennast kiirendada 5,7 sekundiga.

Müügile jõuavad mõlemad pistikhübriidid juba käesoleva aasta sügisel.

Sarnased artiklid