Erinevalt paljudest teistest autotootjatest, kes juba väliselt oma elektriautosid sisepõlemismootoriga sõsaratest eristavad, käitub Peugeot vastupidiselt ning elektriautoks olemise reedavad siin vaid mustad rattakoopa laiendid, kere värvi võõbatud iluvõre ja paar e-tähte autol. Tegelikult on akude ära mahutamiseks muudetud ka tagasilla konstruktsiooni ja pakiruumi konfiguratsiooni, kuid see on ka sisuliselt ainus mainimist väärt muudatus.
e-208 100 kW ja 260 Nm on numbrid, millega see auto võtab terves 208 mudelivalikus sisse koha selle absoluutses tipus. Ja et erinevalt sisepõlemismootoritest on need 260 Nm saadaval kohe kohalt minnes, on selge, et siin on tegemist kõige äkilisema minekuga versiooniga 208 mudelivalikus (100 km/h-ni jõuab 8,1 sekundiga). Eks see seletab sedagi, miks sportlikku GT-varustustaset ainult elektrilisele 208-le saabki.
Sõidurežiime on kolm. Kui Normal-asendis kasutatakse sellest 100 kW-st 80 kW, siis Eco piirdub 60 kW-ga ning kogu 100 kW on kasutuses Sport-režiimile üle minnes. Tõsi, järsult kiirendades see matemaatika ei toimi ja siis antakse vabaks kõik kilovatid ja njuutonmeetrid.
Ehkki tänu akuplokile oma „vanamoodsete“ jõuallikatega sõsaratest sõltuvalt mudelist üle 300 kg raskem, seda sõites sama hästi kui ei tunne ja tänu madalale raskuskeskmele püsib e-208 suurepäraselt teel ning lausa sunnib kiirendama. Mingil hetkel tuletab enam kuni 1,5 tonnine tühimass end siiski meelde, kuid siiski – omas hinnaklassis on täna tegu ühe enim sõidulusti pakkuva elektriautoga.
50 kWh akuplokk lubab e-208-le WLTP-standardi kohaselt kuni 340 km läbisõiduulatust ja ehkki jooksvalt kipub kilometraažinäit suuresti kõikuma, tundub see üsna reaalne näitaja – vahelduvates oludes tehtud proovisõidu keskmine energiakulu oli 15,5 kWh/100 km ja see lubanuks ca 325 km läbimist.
Täiesti tavaloogikat järgib ka hinnakiri, kus kõigil 208 versioonidel sõltmata jõuallika tüübist samasugused varustuspaketid (v.a. GT, mida vaid e-208-le saabki). Nii et kui leppida kõige tagasihoidlikuma Active-varustusega, jääb e-208 baashind alla 30 000 euro piiri. Kalleima e-208 GT hinnaks on 35 000 eurot.
Tänaselt unifitseerimisajastul võime kindlad olla, et juba lähiaegadel näeme sama tehnikat teistelgi autodel. Nagu on uus Opel Corsa sisuliselt Peugeot 208 sõsarmudel, nii saame sisuliselt sama auto peagi ka Opel Corsa e nime all ning samuti kasutatakse sama tehnikat teistelgi PSA kontserni elektriautodel – olgu jutt siis DS 3 Crossback E-Tense´st või Peugeot e-2008-st.