Algselt Renault kaubikutele mõeldud 2,3-liitrine dCi diiselmootor sai endale uue, suurendatud rõhuga kütuse sissepritsesüsteemi, veidi madaldatud surveastme, parema jahutuse ja efektiivsema väljalaskegaaside puhastussüsteemi.
Navarale pakutakse seda mootorit kahes variandis, 163 ja 190 hobujõuga. Sama võimsad oli ka selle jõuallika eelmised variandid.
"Nõrgem" mootor, mis seni saadaval vaid ühe turboga variandis, on nüüd varustatud kahe turboga (kaks turbot oli seni vaid 190-hobujõulise mootori pärusmaa). Tänu sellele kasvas pisema mootori maksimaalne pöördemoment 403 njuutonmeetrilt 425 njuutonmeetrini.
Ka on moderniseeritud Navara esimene auto, mis saab endale uue kuuekäigulise käsikäigukasti. Selle käigukasti puhul on vaeva nähtud vibratsioonide vähendamisega, samuti on ülekandearvud senisest paremini jõuallikaga sobitatud. Võimsama 190-hobujõulise mootori jaoks saab aga tellida ka seitsmekäigulise automaatkäigukasti.
Lisaks saavad kõik Navara versioonid varustusest ja jõuallikast sõltumatult endale nüüd keerdvedrudega tagavedrustuse, mida on samuti tugevdatud ja mille seadeid on muudetud klientidelt saadud vastukaja arvestades. See väljendub ka auto kandevõimes: sõltuvalt varustustasemest 1115 kuni 1180 kilogrammi.
Veel puudutab üks muudatus Navara pidureid: seni tagasillal kasutusel olnud trummelpidurid asendusid ketaspiduritega, lisaks suurendati esimeste piduriketaste läbimõõtu. Ka on edaspidi Navara velgede valikus vaid 17- ja 18-tollised veljed: seni baasiks olnud 16-tolliseid velgi enam ei pakuta.
Väliseid muudatusi on uuel Navaral hoopis napimalt: nimelt muutus valgusdioodidel esitulede tausta värv: varasema hõbedase asemel on see nüüd must. Salongis on ainsaks uudiseks täiustatud meediasüsteem NissanConnect.
Tellimusi uuenenud Navara ostuks võetakse juba vastu.