Praegu pole veel teada, millal X-klass konveierilt lahkub, kuid tõenäoliselt juhtub see juba lähimas kvartalis. See aga tähendab, et tõenäoliselt ei jõua seeriatootmisse minna ka praegu arenduses olev pikendatud teljevahega X-klassi versioon.
Põhjusi selleks sammuks on kaks: esiteks osutus X-klass veidi liiga kalliks ning seega kannatasid müüginumbrid. Väidetavalt müüdi näiteks 2018. aastal vaid 14 000 X-klassi. Asja ei saanud ka plaanist alustada kohaliku turu jaoks X-klassi tootmist Lõuna-Ameerikas.
Euroopa jaoks mõeldud masinad valmivad praegu Hispaanias.
Teisalt soovib kontsern X-klassi tootmise lõpetamisega veidi parandada Mercedes-Benz Vans'i majandustulemusi. Nimelt tootis see Daimleri tütarettevõte teises kvartalis märkimisväärse kahjumit (2 miljardit eurot) ning X-klassi miinusel on selles oma tajutav osa.
Ametlikult pole otsust X-klassi osas veel avalikustatud, kuid tõenäoliselt tuleb selgus käesoleva kuu jooksul.
Mercedes-Benz X-klass tegi oma debüüdi 2017. aastal, tegu on Nissan Navara ja Renault Alaskani poolvennaga.