Kuigi me pole veel jõudnud kohale, kus VR on muutunud peavooluks ja on kergesti kättesaadav kõigis kodudes, aga arvatakse, et selline võimalus tekib lähiaastatel kindlasti. Tegelikult eeldatakse, et VR-toodete sissetulek suureneb 2014. aastaga võrreldes 90 miljonilt USA dollarilt 2019. aasta lõpuks massiivseks 5,2 miljardiks dollariks, lisades 171 miljonit uut kasutajat.
Kuigi tavalised kasutajad kasutavad oma aega uue fantastiliselt uue tehnoloogia kasutuselevõtuks, on palju tööstusharusid, kes on näinud potentsiaali, mida ta pakub oma personali koolitamiseks täiesti turvalises keskkonnas, välja töötada oma plaanid enne, kui need viiakse ellu või et pakkuda oma klientidele palju rohkem ümbritsevaid ja rahuldavaid kogemusi. Vaatame mõningaid erinevaid tööstusharusid, kes on hakanud VR-tehnoloogia kasutama oma firma arendamiseks.
Online-hasartmängud
Online-hasartmängutööstus, tuntud ka kui iGaming-tööstus, on kiiresti mõistnud VR-i potentsiaali, et uuesti määratleda, kuidas mängijad interakteeruvad oma mängudega, kasutades Las Vegase kasiinode ja pokkeritubade simulatsioone, et anda mängijatele reaalne sotsiaalse kasiino kogemus otse enda oma mugavast elutoast.
Uuringute abil, mis näitavad, et aastatuhandel on palju rohkem inimesi kes mängivad rohkem internetikasiinodes kasiinomänge, kui tavalistes kasiinodes, võib VR-tehnoloogia võimaldada mängijatel nautida oma lemmik kasiinomänge kõrglahutusega 3D-virtuaalses keskkonnas.
Veel üks äge lahendus, mida online-kasiinod, nagu näiteks ka Eestis tegutsev kasiino Betsafe, on pakkunud, puudutab kasiinomänge, mida striimitakse telestuudiotes, mis jäljendavad reaalset kasiinot ja kus on päris inimesed, kellega suhelda. Kombineerides selle VR-tehnoloogiaga, võib tavalisel kasiinodel olla väga suur konkurent.
Revolutsiooniline tervishoiuharidus
Arstid, kirurgid ja muud tervishoiutöötajad on alati nõudnud reaalse maailma töökogemust, et arendada elu või surma oskusi. Kuna aga pole võimalik anda neile oskusi, ohustamata nende patsientide tervist, on nad pidanud tuginema arhailisele süsteemile, mis koosneb peamiselt eluaastate kulutamisest, jälgides kogenud spetsialiste, kes täidavad protseduure, kuni neid peetakse sobivaks ise protseduure läbi viima.
Startupid nagu Osso VR on hakanud muutma seda, mida nad nimetavad "keskaegseks koolitussüsteemiks", mida on kasutatud üle saja aasta, luues virtuaalses reaalsuses kirurgilise koolituse platvormid, mis võimaldavad ambitsioonikate kirurgide jaoks simuleerida bronhide naelte kokkupanekut ja paigutamist.
Sellised vahendid ei taga mitte ainult seda, et arstid saavad praktilist koolitust enne inimeste käitumist, kuid on kindlasti ka väiksemad vastutuskindlustuse kulud ja vähem rikkumisi ja hooletust.
Sõjaväe- ja politseikoolitus
Spetsiaalsed sõjaväe- ja politseimudelid ja -õppused ei ole mitte ainult väga kulukad, vaid võivad pakkuda ka praktikantidele teatavat füüsilist ohtu. Seda silmas pidades pole ime, et virtuaalkestuse koolitusprogrammid on vastu võetud õiguskaitseorganite ja sõjaväeteenistuse poolt.
Virtuaalse reaalsuse simulatsioon võimaldab koolitustel ametnikel ja sõduritel uuesti käivitada konkreetsed stsenaariumid, näiteks politseinike pantvangistaatus või armee meeste vaenlasega võitlemine, kõik turvalise keskkonna piires. See võimaldab neil areneda lihaste mälu ja olukorda puudutavate teadmisteta, ilma surma või tõsiste vigastusteta reaalsetes oludes.
Kõigist sõjalise VR-tehnoloogia rakendustest on tõenäoliselt kõige edukam sõjaliste sõidukite simulatsioonid – näiteks tanki- või lennusimulaatorid. Need simulaatorid kasutavad nüüdisaegseid arvutusmudeleid, mis võivad kopeerida sõiduki võimeid ja piiranguid, et anda sõduritele realistlik kogemus, mis valmistab neid ette reaalseks.