See masin erineb baasmudelist eelkõige süsinikkiu kasutamisega (sellest ka täht C mudelinimes). Nii on Project C esimeseks Hyundai mudeliks, mis seda kerget ja tugevat materjali kasutab.
Süsinikkiust on kapott, esimene splitter, difuusor, küljekarpide katted ja Sabelti sportistmete seljatoed.
Lisaks on auto saanud endal alumiiniumist tagarummud malmrummude asemele, samuti OZ Racingu 19-tollised sepistatud veljed. Kokku võttis auto kaalust alla 50 kilo.
Vedrustusest leiab lühemad ja jäigemad vedrud, mis vähendasid kliirensit 6 millimeetri võrra.
Jõuallikaks on jätkuvalt 2-liitrine 275-hobujõuline turbomootor, teda abistab kuuekäiguline käsikast. Nullist sajani kiirendab Project C 6 sekundiga (0,1 sekundit baasmudelist kiiremini), maksimaalkiirus on jätkuvalt 250 kilomeetrit tunnis.
Üks autoga seotud uudis on aga alles tulekul: nimelt saab i30 N endale kahe siduriga robotkäigukasti.
Hyundai i30 N Project C jõuab veel enne käesoleva aasta lõppu müügile valitud turgudel Euroopas.