Esimest korda näidatakse seeriamudelit ametlikult 10. septembril algaval Frankfurti autonäitusel.
Klientidele hakatakse elektriautot e pakkuma kahe erineva jõuallikaga. Ühe võimsuseks on 136 hobujõudu, teisel aga 154 hobujõudu. Mõlemad versioonid on vaid tagaveolised.
Võimsama mootoriga e suudab nullist sajani kiirendada umbes 8 sekundiga.
Auto akupaki mahutavuseks on 35,5 kWh, autotootja kinnitusel on tegu ühe kõige kompaktsema akupakiga. Ühe laadimisega peaks Honda e olema võimeline läbima kuni 220 kilomeetrit, mis on auto loojate arvates piisav linnaoludes kulgemiseks.
Aku laadimine 80 protsendini maksimaalsest võtab kiirlaadijaga aega umbes 30 minutit.
Erilistest lähendustest väärivad märkimist tahavaatepeegleid asendavad kaamerad ja ustesse peidetud ukselingid. Interjööris tervitavad sõitjaid aga viis erinevat ekraani (kaks peeglite aseainena ja kolm muudeks ülesanneteks).
e on varustatud ka süsteemiga Honda Personal Assistant, mis aktiveerub häälkäskluse "OK Honda" peale ja tagab juurdepääsu erinevatele online teenustele.
Hetkel saab Honda e ostusoovist teada anda Inglismaal, Saksamaal, Prantsusmaal ja Norras. Info broneerimisvõimaluste kohta teistes riikides praegu puudub, samuti pole selget infot hindade kohta.