Esmalt peaks oma debüüdi elektriautona tegema klassikaline Põrnikas, kuid sama saatust plaanitakse ka Porsche 356-le ning klassikalisele tarbesõidukile VW Bulli.
Sellist teenust hakkab pakkuma kontserni tütarfirma Volkswagen Group Components (VWGC). Nende partneriks on seejuures Stuttgartis tegutsev firma eClassics.
Põrnika elektrifitseerimist võimaldavad VW elektriautolt e-up üle võetud elektrimootor ja akud.
Mootori võimsuseks on seejuures 60 kW ning akupaki mahutavuseks 36,8 kWh. Moodsa südamega Põrnika sõiduulatuseks lubatakse nende kahe najal vähemalt 200 kilomeetrit, auto maksimaalkiirus on aga 150 kilomeetrit tunnis.
Sama jõuallikat plaanitakse tõenäoliselt kasutada ka Porsche 356 puhul. VW Bulli puhul tuleb see aga asendada mõne võimsama mootori ja akupaki kombinatsiooniga, sest e-upi pakutav variant võib suurema massiga auto jaoks jääda nõrgaks.