Seejuures on RS6 ja RS7 tehniliselt identsed, erinevus on vaid kere tagaosas.
Võrreldes tavalise A7-ga saab uus auto endale uue kujundusega radiaatorivõre ja kaitseraua, samuti suuremad rattakoopad. Ka on auto varustuses aktiivne tagaspoiler ja 21- või 22-tollised rehvid.
Tavalise A7 on identsed vaid kapott, katus, esimesed uksed ja pagasiruumi luuk.
Mootoriruumis tuksub 4-liitrine TFSI bensiinimootor, millel võimsust 600 hobujõudu ja maksimaalne pöördemoment 800 njuutonmeetrit. Mootoril on olemas kütust säästev silindrite väljalülitamise süsteem, samuti 16-hobujõuline starter/generaator, mis töötab 48-voldise pingega. See elektrimootor aitab sisepõlemismootorit ka paigaltvõtu ajal.
Käigukastiks on kaheksakäiguline automaat, loomulikult on autole ette nähtud ka nelikvedu. Tavaoludes jaotub veojõud esi- ja tagasilla vahel suhtega 40:60, kuid elektroonika on võimeline esisillale suunama ka kuni 70 protsenti veojõust ja tagasillale 85 protsenti.
Lisatasu eest saab autole aktiivse tagadifri, nelikroolimise ja keraamilised pidurikettad. Vedrustuses on baasis sportlik õhkvedrustus, lisatasu eest saab aga reguleeritava vedrustuse Dynamic Ride Control.
Auto sõiduelektroonikal on kuus töörežiimi: comfort, auto, dynamic, efficiency, ning ekstreemsed RS1 ja RS2.
Nullist sajani kiirendab RS7 3,6 sekundiga, maksimaalkiirus küündib aga 305 kilomeetrini tunnis.
Pagasiruumi suuruseks lubatakse 535 kuni 1390 liitrit, salongis võib olla neli või viis istekohta.
Müügile jõuab Audi RS7 Sportback juba käesoleva aasta lõpus.