2010. aastal brändi 200. juubeli tähistamiseks Peugeot logole lisatud slogan “Motion & Emotion” (eesti keeles "liikumine ja emotsioon") on kindlustanud ettevõtte positsiooni suurimate autotootjate seas nii toodete kui ka teenuste osas. See on suunanud inseneride ja disainerite koostööd, mis on iseloomustanud brändi juba alates aastast 1810 ning kandnud mõtet, et Peugeot´arvates on emotsioon alati olnud autokogemuse süda.
Lisatud “e” väljendab elektri rohekas-sinist sähvatust, sümboliseerides Peugeot´ rolli üleminekul uuele energiaallikale. Sloganiga “Motion & e-Motion” tutvustatakse juba ideeautot e-Legend Concept ja laetavaid hübriidmootoreid, millega hakatakse aasta lõpuks varustama Peugeot 3008, 508 sedaan- ja SW-mudeleid. Alates selle aasta Genfi autonäitusest võetakse tunnuslause kasutusele igas riigis ning kõigil brändikandjatel: online-s erinevatel ekraanidel, trükistel, üritustel, müügisalongides ning TV- ja videoklippides.