Hansa24 Group tegevjuhi Risto Alt’i sõnul on tegu täiesti uudse ja tulevikku vaatava investeeringuga. „Me usume, et nii aiamajade müügis, kui ka arhitektuuris ja ehituses üldisemalt, on vaid aja küsimus, millal virtuaalreaalsus on protsessi igapäevane osa. Virtuaalkeskkonnas on võimalik saada väga realistlik kogemus oma tulevasest elumajast või aiamajast, enne kui see päriselt olemas on. Meie tootevalikus on üle 200 erineva majamudeli ja ei meil, ega ka ühelgi konkurendil, ei ole olemas füüsilist näidisplatsi, kus kõiki maju oleks võimalik lähemalt vaadata ja käega katsuda. Virtuaalreaalsus on parim lahendus, andmaks kliendile võimalikult reaalne kogemus.“
Hansa24 Group, kes Eestis opereerib nime all Aiamaja24.ee, omab e-poode Saksamaal, Inglismaal, Austrias, Soomes, Rootsis, Hispaanias ning Slovakkias. Lisaks eksporditakse toodangut veel Hiina, Uus-Meremaale ning Iirimaale.