Tegu on olemasoleva crossoveri Audi Q3 kupeed meenutava katusejoonega "sportliku" versiooniga. Audi tooteloogikat kasutades pidanuks see auto küll nimeks saama Audi Q4, kuid see nimi on eeldatavalt broneeritud uue elektrilise crossoveri tarbeks. Sellest siis ka lisanimi Sportback.
Tavalise Q3 võrreldes on Sportbacki katus 3 sentimeetrit madalam, samuti on kadunud katuseraamid ning katuse kuju muudetud kumeramaks. Ametlikel andmetel on autol kõrgust 1560 mm, pikkus (4500 mm) ja laius (1840 mm) on pea samad mis baasmudelil.
Eestvaates tunneb uue Audi ära muudetud kujundusega radiaatorivõre põhjal.
Interjöör on tavalisel Q3 ja Sportbackil identne, vähendatud on vaid tagaistme padja nihutamise ulatust ja seda 2 sentimeetri võrra. Pagasiruumi suurus on normaalasendis istmete korral Sportbackil sama mis tavalisel Q3: 530 liitrit. Erinevus tuleb sisse siis, kui istmed kokku pakkida: Sportback mahutab siis 1400 liitrit, tavaline Q3 aga 1525 liitrit.
Arvestades auto sportlikkust on Sportbacki baasvarustusse lisatud sportvedrustus ja muutuva ülekandearvuga roolisüsteem. Lisatasu eest saab aga reguleeritavad amortisaatorid.
Jõuallikate valik üllatusi ei too: esialgi pakutakse kahte jõuallikat. Nendeks on diisel 35 TDI, mis annab välja 150 hobujõudu ja 45 TFSI, 230-hobujõuline bensiinimootor. Hiljem lisanduvad ka teised jõuallikad.
Käigukaste on valikus kaks: kuuekäiguline manuaal ning seitsmekäiguline automaat S tronic. Ka saavad kliendid valida kas esi- või nelikveo vahel.
Tootma hakatakse Audi Q3 Sportbacki Ungaris, müügile jõuab see masin sügisel. Auto hinnataseme alguspunktiks lubatakse ca 40 200 eurot ehk 1600 eurot rohkem kui tavaline Q3.