Nime Citycarver patenteeris Audi juba eelmisel aastal, reaalse autoni jõudis nimi alles nüüd.
Tegu on siiski vaid "visuaalmaasturiga", sest hoolimata suuremast kliirensist ning maasturile viitavatest plastikust keredetailidest on A1 Citycarver vaid esiveoline. Rohkemat ei võimalda auto veermik: selleks on klassikaline MQB-A0.
Võrreldes baasmudeliga on Citycarveri vedrustust tõstetud 35 millimeetrit, veel 5 mm lisasid 16-tollised rehvid.
Auto taustale viitavad ka Audi teistelt maasturitelt tuttava disainiga radiaatorivõre ning koopa- ja karbilaiendid ning pisike spoiler tagaluugi kohal. A1 salongis on aga piirdutud kontrastvärvis lisade pakkumisega.
Citycarverile pakutakse kahte bensiinimootorit: 30 TFSI (1-liitrine 116-hobujõuline kolmesilindriline mootor) ning 35 TFSI (1,5-liitrine neljasilindriline 150-hobujõuline mootor). Varustustasemeid on kolm: Advanced, Design Selection ja S line.
Tasuliste lisade seas on dünaamiline rooliülekanne, aktiivvedrustus, punaseks värvitud pidurisupportid ja mahlakama häälega väljalase. Esialgu jõuavad aga müügile eriti hea varustusega Edition One erimudelid.
Tellimusi A1 Citycarveri ostuks hakatakse vastu võtma juba järgmisel kuul, esimesed kliendid saavad oma autod kätte sügise hakuks.