Uus Renault Captur tuleb ka pistikhübriidina

03.07.2019
Uus Renault Captur. | Renault

Veel enne käesoleva aasta lõppu toob Renault müügile uue põlvkonna väikese crossoveri Captur, mida esmakordselt hakatakse pakkuma ka pistikhübriidina.

Uus Captur on 10 sentimeetrit pikem kui eelkäija, auto kogupikkus küündib 4,23 meetrini. Eelkõige peaks auto mõõtude kasvamine rõõmustama sõitjad salongi dimensioonide suurenemisega, seda eelkõige tänu 3,3 sentimeetri võrra kasvanud teljevahele. Ka on auto laiusele juurde tulnud 1,3 sentimeetrit.

Nii on esiistmete senisest poolteist sentimeetrit pikema padjaga, lisaks on tagaistmel põlveruum kasvanud 1,7 sentimeetri võrra. Seejuures saab tagaistme patja edasi-tagasi nihutada.

Pagasiruumi maht kasvas 536 liitrini, kokkupakitud tagaistme korral saab auto salongis vedada kuni 1,57 meetrit pikki esemeid (+11 sentimeetrit varasemaga võrreldes).

Uus Captur on loodud veermikuarhitektuuri CMF-B baasil, seda kasutab ka uue põlvkonna Renault Clio. Seoseid populaarse väikese luukpäraga on veel teisigi: Clio on mõjutanud ka Capturi välimust ja see on sportlik ning nooruslik.

Ka interjööri puhul on jälgitud uue Clio eeskuju, nii on Captur saanud endale moodsa Smart Cockpiti. Selle peamiseks osaks on kergelt juhi poole pööratud keskkonsool. Sellel oleva puutetundliku ekraani suurus on sõltuvalt kliendi valikutest kas 7 või 9,3 tolli.

Auto elektroonika võimaldab nüüdsest ka crossoveri erinevate süsteemide tarkvara uuendamist üle interneti. Ostjaid rõõmustab tõenäoliselt ka uus vedelkristallekraaniga näidikuteplokk, mille diagonaaliks on kas seitse või kümme tolli.

Auto baasjõuallikaks on kolmesilindriline TCe 100 bensiinimootor ja seda koos viiekäigulise käsikäigukastiga. Alternatiiviks sellele mootorile on 1,3-liitrine TCe 130 GPF, mida saab kombineerida ka kuuekäigulise käsikasti või seitsmekäigulise kahe siduriga automaatkäigukastiga.

Hetke tippjõuallikaks on samuti 1,3-liitrine TCe 155 GPF. Ainsaks diiselmootoriks on Diesel Blue dCi 115 EDC.

Plaanitav hübriidjõuallikas seob omavahel aga 1,6-liitrise bensiinimootori, kaks elektrimootorit ja aku mahutavusega 9,8 kWh. Vaid elektri jõul suudab Capture läbida kuni 45 kilomeetrit. Auto tippkiirus on seejuures 135 kilomeetrit tunnis.

Ka lubatakse, et Captur saab endale laia valiku kõikvõimalikke juhiabi- ja turvasüsteeme. Lisaks võimaldab autot põhjalikult personaliseerida 90 erinevat kerevärvide ja 18 interjööri toonide kombinatsiooni.

Artikli märksõnad: 

Sarnased artiklid