Olen palju rääkinud ja kirjutanud, et Tehnikamaailma testid on põhjalikud, asjatundlikud ja sõltumatud – lugeja võib nende alusel julgelt oma ostueelistusi kujundada.
Laias rehvimaailmas on põhjamaistesse oludesse mõeldud talverehvid keeruline nišikaup. Need rehvid peavad toimima kõige libedamal jääl ja kuival asfaldil, rängas pakases ja vaata et suvelgi.
Suverehvide hankimine ei tähenda ainult valiku tegemist ühesuguste toodete vahel ja hindade võrdlemist. Võimalusi on ju veel: kas sõita veel üks suvi juba olemasolevatega või kulutada lõpuni lamellrehvid, mis nagunii järgmist talve enam ei kannataks.
Sõidate rehvitöökojast äsja riiulist võetud kummitoodetega välja, aga väravas on teil all… õigus, kasutatud rehvid. Ja esimese suve lõpuks on neid kasutatud ehk juba nii palju, et parimad omadused hakkavad kaduma.
Niimoodi võib Tehnikamaailma suurt talverehvitesti nimetada küll – test tehakse koostöös mitmete maadega ja ühtegi teist nii põhjalikku põhjamaiste talverehvide võrdlustesti sel planeedil ei korraldata. Ja huvitavat on.
Uute autode rattad kasvavad kogu aeg ja tavalise, keskmise suurusega pereauto alla lähevad juba sellised rehvid, mida mõne aja eest oleks näinud ainult kõige võimsamatel sportautodel.