Suve lähenedes peavad autojuhid paratamatult rehvivahetuse peale mõtlema hakkama. Soovituslik suverehvide üleminek võiks toimuda siis, kui keskmine päevane õhutemperatuur on vähemalt +7C.
Uute rehvide ostmine võib eelarvesse lüüa korraliku augu, seda enam, et suurem osa inimesi kipub uutele rehvidele mõtlema alles siis, kui mustrisügavus on juba ohtlikult väike või juhtub midagi ootamatut, näiteks rehv läheb katki.
Ilmajaam lubab nädalavahetuseks miinuskraade ja lörtsi. Mille järgi otsustada, kas eelmise aasta rehvid veel peavad? Mida võiks uusi rehve valides silmas pidada? Ja igihaljas küsimus: kumb on parem, kas lamell- või naastrehv?
Alanud rehvivahetushooaeg tähendab, et suverehvid tuleb taas garaaži või keldrisse jätta. Paraku võtab nende hoiustamine omajagu ruumi ning samuti pole kindel, kas samade rehvidega kõlbab veel uuel hooajal ringi sõita.
Talverehvide kasutamine on Eestis kohustuslik alates 1. detsembrist. Ometi võivad teeolud ohtlikuks muutuda juba enne seda. Mis saab siis, kui autojuht satub libeduse või ootamatu lumesaju tõttu avariisse, kuid talverehvid sõidukil veel puuduvad?
Turg pakub suurel hulgal erinevate rehvifirmade toodangut, mõned neist firmadest on tuttavad, mõned mitte. Aga kas kõik need rehvid on põhjamaises talves piisavalt turvalised? Kas võib leida häid, aga odavaid rehve?
PZU Kindlustuse poolt sotsiaalmeedias korraldatud iga-aastane küsitlus tõi tänavu üllatusliku tulemuse: vastanud autojuhtidest eelistab ligikaudu kaks kolmandikku lamellrehve ning kolmandiku valik langeb naastude kasuks, juhul kui talverehvid vajavad välj