PZU Kindlustuse poolt sotsiaalmeedias korraldatud iga-aastane küsitlus tõi tänavu üllatusliku tulemuse: vastanud autojuhtidest eelistab ligikaudu kaks kolmandikku lamellrehve ning kolmandiku valik langeb naastude kasuks, juhul kui talverehvid vajavad välj
Talverehvide kasutamine on Eestis kohustuslik alates 1. detsembrist. Ometi võivad teeolud ohtlikuks muutuda juba enne seda. Mis saab siis, kui autojuht satub libeduse või ootamatu lumesaju tõttu avariisse, kuid talverehvid sõidukil veel puuduvad?
Juba pikka aega on talvisel ajal eelistatud naastrehve. Lamellrehvide osatähtsus on aga vaikselt, kuid kindlalt kasvanud – eriti kui talved mulluse kombel suuremas osas jahedat sügist meenutavad.
Eesti autojuhtidest eelistab 72 protsenti naastrehve ning 28 protsendi valik langeb lamellide kasuks, näitab PZU Kindlustuse poolt sotsiaalmeedias läbiviidud iga-aastane küsitlus.
Võrreldes eelmise aastaga on lamellide pooldajate arv veidi vähenenud, ag
Ilmajaam lubab nädalavahetuseks miinuskraade ja lörtsi. Mille järgi otsustada, kas eelmise aasta rehvid veel peavad? Mida võiks uusi rehve valides silmas pidada? Ja igihaljas küsimus: kumb on parem, kas lamell- või naastrehv?
Selle aasta rehvivõrdluses on osalemas uusimaid naastrehve ja vanu meistreid. Talvel on vaja talverehve, aga kas tingimata naastudega või kõige kallimaid uudistooteid?
Kuigi kliima soojenemine võimaldab järjest enam naastrehvid asendada teekatetele sõbralikema lamellidega, siis meie laiuskraadidel enamasti novembri ja jaanuari vahel tekkiv lume- ja jääkate on siiski iga-aastaseks reaalsuseks, mis mõjutab liiklusohutust
Talvised temperatuurid, naastrehvid ning heitlikud ilmastikuolud lõhuvad sõiduteid ning igal kevadel puutuvad autojuhid kokku ohtikke löökaukudega. Õnnetu kokkupuude löökauguga võib kaasa tuua kopsaka väljamineku.