Turg pakub suurel hulgal erinevate rehvifirmade toodangut, mõned neist firmadest on tuttavad, mõned mitte. Aga kas kõik need rehvid on põhjamaises talves piisavalt turvalised? Kas võib leida häid, aga odavaid rehve?
Juba aastakümneid on vaieldud, kas paremad on naast- või lamellrehvid. Mõlema kasuks võib leida argumente, aga lõplikku tõde on raske või lausa võimatu leida.
Suuri ja raskeid elektriautosid on liikluses üha rohkem näha ja nüüd on küsimus selles, kas väiksemate rehvide testitulemused sobivad ka suurematele mõõtudele – kui nende jaoks omaette testitulemused puuduvad.
PZU Kindlustuse poolt sotsiaalmeedias korraldatud iga-aastane küsitlus tõi tänavu üllatusliku tulemuse: vastanud autojuhtidest eelistab ligikaudu kaks kolmandikku lamellrehve ning kolmandiku valik langeb naastude kasuks, juhul kui talverehvid vajavad välj
Talverehvide kasutamine on Eestis kohustuslik alates 1. detsembrist. Ometi võivad teeolud ohtlikuks muutuda juba enne seda. Mis saab siis, kui autojuht satub libeduse või ootamatu lumesaju tõttu avariisse, kuid talverehvid sõidukil veel puuduvad?
Juba pikka aega on talvisel ajal eelistatud naastrehve. Lamellrehvide osatähtsus on aga vaikselt, kuid kindlalt kasvanud – eriti kui talved mulluse kombel suuremas osas jahedat sügist meenutavad.
Eesti autojuhtidest eelistab 72 protsenti naastrehve ning 28 protsendi valik langeb lamellide kasuks, näitab PZU Kindlustuse poolt sotsiaalmeedias läbiviidud iga-aastane küsitlus.
Võrreldes eelmise aastaga on lamellide pooldajate arv veidi vähenenud, ag
Ilmajaam lubab nädalavahetuseks miinuskraade ja lörtsi. Mille järgi otsustada, kas eelmise aasta rehvid veel peavad? Mida võiks uusi rehve valides silmas pidada? Ja igihaljas küsimus: kumb on parem, kas lamell- või naastrehv?
Umbes 1500 auto eest vastutava Europcar Eesti autopargi halduri Tanel Üpruse sõnul näitab tänavune sügis, et Eesti inimene on järjest rohkem lamellrehve usaldama hakanud ja linnainimesed vaatavad naastrehvide poole üha harvem.
“Kõikidele meie lühirendi