Kui esimeste elektriautode Eestisse saabudes mõned aastad tagasi oli põhiküsimuseks, kas nendega ikka Tallinnast Tartusse jõuab, siis nüüdseks on elektriautod sedavõrd täiskasvanumaks saanud, et sisuliselt võib nad Eesti peale suvalise sihtpunkti suunas l
Hyundai Euroopa tootevalikusse jõuab kohe uhiuus hübriidauto, mis on loodud maasturi Hyundai Kona baasil.
Tegu on seejuures tavalise hübriidiga, mitte vooluvõrgust laetava pistikhübriidiga.
Autol on kaks jõuallikat: 106-hobujõuline bensiinimootor 1.6 GD
Seoses kiirelt kasvava nõudlusega nullheitega sõidukite järele kolmekordistab Hyundai Motor oma Kona Electricu kättesaadavust Euroopa klientidele.
Alates 2020.
Kas elektriauto on loodussõbralik? Eestis esialgu eriti ei ole. Ehk: Kas tasub?
Hyundai Kona Electric maksab 39 990 eurot, kõige lahjema bensiinimootoriga ja algelisema varustusega Hyundai Kona (1,0 T-GDI GMT Comfort) 16 990 eurot.
Tänase automaailma kuum segment on väikesed linnamaasturid ja nii lisas Hyundai äsja uuenenud Kona kõrvale veel teisegi enam-vähem sama mõõtu auto, mil mudelinimeks Bayon.
Ehkki justkui taas järjekordne linnamaastur, kannatab Hyundai Bayon üsna hästi vä
Kaks aastat tagasi suvel Koreas esitletud Kia e-Niro troonis sama aasta sügisel Kia Pariisi autonäituse stendis, mistõttu kõik eeldasid, et kui mitte samal aastal, siis 2019. aastal on see auto kindlasti ka Eestis.