Tegu on seejuures tavalise hübriidiga, mitte vooluvõrgust laetava pistikhübriidiga.
Autol on kaks jõuallikat: 106-hobujõuline bensiinimootor 1.6 GDI ning käigukasti peidetud 44-hobujõuline elektrimootor.
Käigukaste on valikus üks: kuuekäiguline kahe siduriga robotkäigukast, veavad hübriidil esirattad.
Kahe jõuallika ühiseks tippvõimsuseks on 141 hobujõudu ning maksimaalseks pöördemomendiks 265 njuutonmeetrit. Nullist sajani kiirendab auto 11,2 sekundiga.
Akupaki mahutavus on väga väike: vaid 1,56 kWh. Sellest siiski piisab selleks, et keskmine kütusekulu viia 4,3 liitrini saja kilomeetri kohta (NEDC mõõtetsükkel).
Ühes detailis on Kona Hybrid ettevõtte mudelivalikus esirinnas: nimelt saab auto endale 10,25-tollise diagonaaliga meediasüsteemi.
Saksamaal maksab Hyundai Kona Hybrid minimaalselt 26 900 eurot ehk umbes 3000 eurot kallim kui samaväärne tavaline Kona.