Möödunud hooajal osalesid kestvussõitude MM-võistlustel (WEC) üheksa erineva tootja autod ja kuigi etapivõite noppisid neist vaid kolm – Toyota, Porsche ja Ferrari – siis poodiumikohtadele jõudsid veel lisaks nelja tootja hüperautod.
Eelseisvaks hooajaks kehtestasid MM-sarja korraldajad reegli, et iga esindatud autotootja peab kõigiks etappideks välja panema vähemalt kaks autot. Seetõttu loobus MM-sarjast Lamborghini, kes oli üks kahest margist, kelle autod mullu kordagi esikolmikusse ei mahtunud (teine oli Isotta Fraschini). Siiski jätkab Lamborghini võistlemist Põhja-Ameerika IMSA-sarjas ja loodab konkurentsivõimelisema autoga naasta 2026. aastal.
Loobumistest hoolimata registreerus 2025. aastaks kaheksa autotootjat kokku 18 hüperautoga. Uueks liitujaks on Aston Martin oma hüperautoga Valkyrie LMH. Eelmise aasta juuli lõpus esimest korda tehasest ringrajale veeretatud autoga, millel jõuallikaks Cosworthi poolt arendatud 6,5-liitrine vabalt hingav V12-mootor (ja sealjuures ilma hübriidtehnoloogiata), viidi läbi laiaulatuslik testiprogramm. Augusti lõpuks oli Valkyrie LMH autoga läbitud 6000 testikilomeetrit. Aston Martini tiimijuhtide sõnul ollakse uue hooaja esimeseks etapiks, 28. veebruaril toimuvaks võistluseks Kataris igati valmis.
Septembris avaldas aga Hyundai ametlikult juba ammu kuulujutuna ringi liikunud uudise liitumisest WEC-sarjaga alates 2026. aastast. Siiski pole Hyundail kavatsust osaleda oma nime all, kasutatakse hoopis Lõuna-Korea autotootjale kuuluva luksusautode brändi Genesis nime.
Hyundai Motorsporti tegevjuht Cyril Abiteboul tunnistas, et pikalt kaaluti ka liitumist F1-sarjaga, kuid lõpuks otsustati ikkagi kestvussõitude MM-sarja kasuks. Hyundai tehnikadirektor Francois-Xavier Demaison selgitas, et Genesis GMR-001 Hypercari jõuallikaks saab kahe turboga 3,2-liitrine V8-mootor, millele lisandub ka hübriidsüsteem, ja et selles on kasutatud Hyundai Rally1 auto nelja silindriga 1,6-liitrisest turbomootorist saadud kogemusi.
Küsimusele, kas ja millisel moel mõjutab Hyundai otsus liituda WEC-sarjaga jätkamist ralli MM-võistlustel, pole Hyundai juhtkond veel selget vastust andnud.
Tänavune kaheksast etapist, milliste hulka kuulub ka Le Mans´i 24-tunni sõit, koosnev kestvussõitude MM-sari algab seega juba veebruari lõpus. Kolme autoga on sarja registreerunud Porsche ja Ferrari ning kahe autoga Toyota, Peugeot, Cadillac, Alpine, BMW ja Aston Martin.