Tarvo Kallas, Bikepoint: “Eesti motoringrajal on pikad ja väärikad traditsioonid ja oleme rõõmuga jälginud, kuidas viimaste aastatega on tehtud palju tööd, et see atraktiivne ala tõuseks rohkem pilti. Harrastajate ja sportlaste arv on kasvanud ja Bikepointil Ducati esindajana äärmiselt huvitav teha algaval hooajal koostööd Vihur Motospordiga. Sportliku poole pealt saame anda võimaluse noortele ja andekatele sõitjatele sõita konkurentsivõimeliste tsiklitega.”
Tallinn Motor Show ajal said Sander Luisk ja Mihkel Osula oma selle aasta võistlustsiklid ametlikult kätte. Tõsi, juba eelmise hooaja lõpul avanes sõitjatel ja meeskonnal võimalus Ducati Panigale V4 tsikleid proovida, et saada esmane arusaam tsikli seadistamise suundadest.
Marko Rohtlaan, Vihur Motosport: “See koostöö on taas samm edasi Eesti motoringraja arengus. Üle pika aja toetab ühe tsiklimargi Eesti esindus sellises mahus motoringrada ja usun, et see eeskuju on nakkav. Näen, kuidas meil kasvab peale andekaid sõitjaid ja nii saame neile tulevikku silmas pidades anda head võimalused. Ärilise poole pealt usun, et motoringraja populaarsus kajastub ka motokaupmeeste käibenumbrites.”
Aprilli keskel sõidab Vihur Motosport Itaaliasse esimesi teste tegema ja sõitjad on enam kui ärevil, et uute tsiklitega juba sõita.
Sander Luisk: “Sellel hooajal on mul eesmärk teha intensiivseid treeninguid uue tsikliga, sõita kaasa võimalikult palju etappe ning võidelda poodiumikohtade nimel. Uus Ducati on kindlasti üks kõige paremaid rattaid, millega oma karjääris edasi liikuda. Juba algne platvorm, millisena Ducati otse tehasest tuleb, on väga tugev. Olen sada protsenti kindel, et tegu on ühe kiireima võistlusrattaga, mida sellel hooajal rajal näeb. Minu enda sõidustiilis ja eelistustes tuleb küll mõned muudatused teha seoses seadistusega. Samuti on vaja ka tsiklit veidi "sügavamalt" tundma õpida ning kohaneda. Mis on omakorda huvitav ja väljakutsuv.”
Mihkel Osula: “Ducati tsiklile üleminek on minu jaoks suurim muutus, mida saab üldse teha. Tulen 600ccm masina pealt, millel puuduvad mistahes sõiduabid ja Ducati on sellele täielik vastand. Seega on see justkui täiesti uude maailma sisenemine ja täna mingisuguseid lubadusi anda on veel vara. Kuid ühes võib kindel olla, et masina taha kiirus enam jääda ei saa.”
Meeskonna juht Marko Rohtlaan tunnustab kõiki Vihur Motosport meeskonna toetajaid, kes sellel aastal tiimiga koos kõrgeid sihte püüavad.
“Ilma toetajateta ei saaks me teha neid asju, mida me teeme. Selle hooaja eel tahaks eraldi välja tuua Kickass Tuning nimelise ettevõtte, kes toetab sellel hooajal Vihur Motosporti värvimisteenustega. Selle järgi on meil igal hooajal suur vajadus ning autovärvijatele oleme oma soovidega olnud rohkem pinnuks silmas. Mootorratta gondlite värvimine on ajamahukas töö ning me ei taha kvaliteedis järgi anda. KickassTuning on just spetsialiseerunud mootorrataste ja autovelgede värvimisele,” ütleb Rohtlaan.
Eesti motoringraja meistrivõistluste kalender 2019
1. 18. - 19.05 (EST,LV,LT) – auto24ring
2. 29. – 30.06 (Suur Võidusõit) – auto24ring
3. 13. – 14.07 (FIN/EST/LT/LV) – auto24ring
4. 26. – 28.07 (FIN/EST) – Alastaro, Soome
5. 24. -25.08 (EST/LV,LT) Bikernieku, Läti
6. 7. – 8.09 (EST/LV/LT) – auto24ring