Uue 2020. aasta Peugeot 308-l on sõltuvalt varustusastmest saadaval adaptiivne püsikiirusehoidja automaatse pidurdussüsteemiga ja täisautomaatne parkimissüsteem koos Visiopark 180° tahavaatekaameraga, mis pargib auto nii risti- kui põikiasendisse ilma juhipoolse sekkumiseta rooli keeramisel või pedaalidel – pärast sobivate mõõtmetega parkimiskoha tuvastamist võtab süsteem üle nii juhtimise, kiirendamise kui pidurdamise.
Kõrgeima varustustasemega tuleb kaasa automaatne hädapidurdussüsteem, mis tuvastab jalakäijad või muud takistused nii päeval kui öösel, hädapidurdussüsteemi, ja reahoidmisabi. Suurte vahemaade mugavaks ja turvaliseks läbimiseks on saadaval ka automaatne süsteem juhi tähelepanu jälgimiseks, mis aitab tuvastada juhi väsimusemärke pikkadel sõitudel analüüsides rooli mikroliigutusi; automaatsed kaug- ja lähituled ning täiustatud liiklusmärkide tuvastamise süsteem aktiivse pimenurga jälgimisega.
Tippvarustuses 308 GT mudelile saab juurde tellida ka Black-paketi, mille puhul asenduvad kroomist keredetailid läikivmustadega - sh iluvõre ja sellel olev lõvi logo, suuna- ja udutulede raamid, küljeklaaside raamid ja universaalkerega versioonil ka katuseraamid. Black-pakett sisaldab 18” teemantlõikega mustade detailidega alumiiniumvelgesid.
Mootorivalikus on PureTech bensiini- ja BlueHDi diiselmootorid. Bensiinimootoritest on saadaval 3silindrilised, 1,2liitrised ning 110 või 130 hj võimsusega ajamid. 1,5liitrised diiselmootorid on 4silindrilised, valida saab 100 või 130 hj võimsusega variantide vahel. 130 hj võimsuse juures on valikus lisaks manuaalsele käigukastile ka 8käiguline automaatkäigukast.
Peugeot jätkab ka sportversiooni 308 GTi tootmist, 4silindrilise 1,6liitrise mootori "strateegilised mõõdud" on 340 Nm pöördemomenti ja 263 hobujõudu.