Nii on sellised autotootjad nagu Jaguar Land Rover, Lexus, Mercedes ja Porsche mehaanilisest käsipidurist täielikult loobunud.
Kindlad mehaanilise käsipiduri eest seisjad on aga näiteks Suzuki ja Dacia, seda tõenäoliselt eelkõige selle madala hinna ja lihtsuse tõttu.
Esimese autona sai elektrilise käsipiduri endale 2001. aastal BMW 7. seeria.
Elektrilise käsipiduri eelisteks on tema lihtne kasutatavus, samuti võimalus integreerida seda juhiabisüsteemidega (näiteks nõlvalt paigaltvõtu abi).
Samas on lahendus küllaltki kallis ja probleemide korral võib nõuda väga kalliste detailide vahetust.
Ka ei ole elektrilise käsipiduriga võimalik korralikult teha "kannakat" ja teisi keerukaid manöövreid, mis mehaanilise käsipiduri olemasolul on lihtsalt sooritatavad.