Kalleid nutitelefone kindlustatakse haruharva

31.01.2019

Tele2 seadmeremondi ja -kindlustusstatistika näitab, et kõige sagedamini tuuakse remonti ekraaniprobleemidega nutitelefone, moodustades möödunud aastal 64% kõigist remondipõhjustest.

Ainuüksi Tele2 kaudu saadeti 2018. aastal remonti enam kui 10 tuhat mobiiltelefoni. Kõige enam käisid remondis eestlaste poolt enim kasutatavad brändid Samsung, Huawei ja Apple.

„Kuigi kallimate ja suurema ekraaniga nutitelefonide müük kasvas möödunud aastal praktiliselt iga kuu, siis kindlustama neid väga ei kiputa,“ rääkis Tele2 klienditeenindusdirektor Sirli Seliov. „Kõige enam kindlustatakse soodsamaid, 99-400-euroseid telefone. 72 protsenti kõigist kindlustatud seadmetest on just selles hinnaklassis.“

Kallimaid seadmeid, mille ekraanivahetus ei lähe tavaliselt garantii alla, ei taheta Seliovi sõnul alati kindlustada ka seetõttu, et loodetakse kodukindlustuse peale. „Küllap mõeldakse, et minul ikka telefon maha ei kuku,“ pakkus Seliov, lisades, et statistika kohaselt kaitseb seadmekindlustus 99% juhtudest klienti ning telefon remonditakse ilma lisakuludeta.

Tele2 klienditeenindusdirektor märkis, et põhjuseid, miks seade remonti tuuakse, on väga palju erinevaid ning annab ka mõned lihtsad näpunäited, kuidas telefoni kaitsta.

Ära kanna telefoni tagataskus!

„Esiteks on kukkumised tagataskust väga tavalised, eriti suuremate seadmete puhul. Teiseks aga saab telefon just tagataskus tihti muljuda ning alati ei pea seade kukkuma, et tekiks sisemine, silmaga mitte nähtav vigastus ning seade lakkab töötamast,“ rääkis Seliov.

Soeta kaitseümbris

Kasuta spetsiaalseid ekraaniklaase ja -kilesid ning silikoonist kaitseümbrist, et telefoni kaitsta võimalike vigastuste eest. „Kuigi turul on väga erinevast materjalist seadmeümbriseid, siis kõige parem on just silikoonist, mis on pehme ja aitab saadud löögi jõudu ühtlasemalt jagada – nii ei saa seade nii palju viga,“ selgitas Seliov.

Kasuta ainult originaallaadijat

Väga suur hulk laadimisega seotud probleeme tekivad just laadimiskaablite valel kasutusel või originaalkaabli mitte kasutamisel. „Tasub meeles pidada, et garantii kehtib vaid siis, kui seadet on originaalkaabliga laetud,“ sõnas Tele2 esindaja.

Sarnased artiklid