Enim on mõlemat autot mõjutanud ideeautode ForEase ja ForEase+ välimus. Selle kõige silmatorkavamaks osaks on uus radiaatorivõre, mida raamivad lisatasu eest pakutavad valgusdioodidel esituled ning uue disainiga tagatuled
Interjööris on suurimaks uudiseks uus 8-tollise ekraaniga meelelahutus- ja navigatsioonisüsteem keskkonsoolil.
Ka on veidi muudetud keskkonsooli disaini, selle tulemusena on käiguvaheti ette tekkinud suurem panipaik. See mahutab moodsa nutitelefoni või siis kaks kohvitopsi.
Elektrilise Smarti seni suurima probleemiga ehk pisikese akupaki ja nõrga mootoriga uuenduskuuri ajal aga ei tegeletud. Jätkuvalt on akupaki mahutavuseks vaid 17,6 kWh, elektrimootori maksimaalseks võimsuseks on aga 80 hobujõudu ja maksimaalseks pöördemomendiks 160 njuutonmeetrit.
Sõiduulatus ühe laadimisega on maksimaalselt 160 kilomeetrit. See number jääb aga konkureerivatele elektriautodele selgelt alla. Seetõttu räägivadki Smarti esindajad uuest autost eelkõige kui efektiivsest linnaautost.
Täiesti uus Smart peaks debüteerima aga 2022. aastal, seda Daimleri ja Hiina firma Geely koostöös.