Elektriliste uustulnukate tulek sportlike autode turule on olnud päris kiire. Kahe aasta eest saime kaasa kolmteist elektriautot, kuid enamiku puhul oli seos sportlikkusega üsna hägune. Mullu oli osalejaid vähem, kuid nende seas oli huvitavaid ja isegi kiireid autosid.
Tänavuses rühmas oli neliteist autot, ehk siis rohkem kui kunagi varem. Nagu ikka, oli pilt üsna kirju: tavaliste elektriautode sportversioonidest tõeliste elektriliste võistlusautodeni. Niisuguse rühma puhul venib hinnaskaala pikaks ja sama lugu on pakutava võimsusega. Kõige tagasihoidlikumas Cupras on seda 240 kW, samas kui kõige võimsama Porsche mootorid annavad välja 760 kW. See on tublisti üle tuhande hobujõu!
Edasi lugemiseks
Esimene kuu 0.99€, edaspidi 2.99€ kuus