Tegu on päris põneva autoga: selle südameks on 2-liitrine vabalthingav neljasilindriline mootor. Etanoolil töötades on selle võimsuseks 150 hobujõudu ja maksimaalseks pöördemomendiks 205 njuutonmeetrit, bensiinil aga 145 hobujõudu ja 201 njuutonmeetit.
Eestis müüdavatest Sanderodest on kõige võimsam diiselmootor Blue dCi 95, millel on 95 hobujõudu. Kõige võimsam bensiinimootor pakub meie turul vaid 90 hobujõudu.
Tänu suurele võimsusele ja lühikeste ülekannetega kuuekäigulisele käigukastile kiirendab Sandero RS sajani 8 sekundiga ja saavutab maksimaalkiiruseks 202 kilomeetrit tunnis.
Lisaks on autole ette nähtud ka jäigem vedrustus, elektro-hüdrauliline rooliülekanne ja nelja kettaga pidurid.
Mudeliuuenduse käigus sai auto endale valgusdioodidel tagatuled, 17-tollised mustaks värvitud veljed, punaseks värvitud pidurisadulad ja mudeli staatusele viitavad kleebised auto külgedel.
Sandero RS-i varustusse kuuluvad ka kolm jõuallika ja jõuülekande töörežiimi (Standard, Sport ja Sport+), nõlvalt paigaltvõtu abi, ESP ja veojõukontroll, konditsioneer, meelelahutus ja navigatsioonisüsteem, elektrilised välispeeglid ja klaasitõstukid ees ning püsikiiruse hoidja.
Dacia Sandero RS-i hinnaks koduturul on meie vääringutes 15 700 eurot.