Auto südameks on 4-liitrine kahe turboga V8, millel võimsust 600 hobujõudu ja maksimaalne pöördemoment 800 njuutonmeetrit.
Tänu nelikveole ja kaheksakäigulisele automaatkäigukastile kiirendab see auto nullist sajani 3,6 sekundiga, maksimaalkiirus on piiratud aga 250 kilomeetriga tunnis.
Dünaamikat arvestades on universaal varustatud spetsiaalsed seaded saanud adaptiivse õhkvedrustuse ja sportdiferentsiaaliga.
RS6 varustusse kuuluvad sportlikum rooliülekanne ja lisatasu eest pakutav RS sportvedrustus koos süsteemiga Dynamic Ride Control.
Audi sõiduelektroonikal on kuus töörežiimi: auto, comfort, dynamic, efficiency ning RS1 ja RS2. Neist kaks viimast pakuvad erinevate süsteemide individuaalse häälestamise võimalust.
Auto dünaamikale vihjavad ka erinevad välisdekoori elemendid, neist enim ehk esistange ja radiaatorivrõe.
Audi RS6 Avanti ametlik esitlus on Frankfurti autonäitusele, müügile peaks see kiire sõiduk jõudma millalgi aastavahetuse paiku.